viernes, 29 de enero de 2016

2015 foi o ano máis caluroso no rexistro histórico

2015 foi o ano máis caluroso no rexistro histórico


2 comentarios:

  1. ... E 2016 volverá a ser o ano máis cálido xamais rexistrado.

    A temperatura non vai cesar de subir a non ser que nós cambiemos. Cambiemos na nosa forma de vivir así como na de pensar. Deberíamos fomentar o uso das enerxías renovables así como mitigar a tala de árbores, reciclar e utilizar menos os vehículos, diminuíndo desta forma os gases de efecto invernadeiro.
    O aumento das temperaturas non só significa que faga máis calor, senón que os xeos se derreten e o nivel do mar aumenta, ao mesmo tempo que se ameaza a vida de centos de especies. (Efecto dominó)

    O cambio climático é un impacto ambiental de tipo GLOBAL que unicamente co esforzo de todos poderemos paralo e así mellorar as nosas condicións de vida e aumentar o tempo de vida na terra o máximo posible.

    《Si creyeras en la frase "yo creo en un mundo mejor", deberías empezar por sacarle el "en".》 ♣

    ResponderEliminar
  2. Tras los datos aportados en la Cumbre de París este pasado año fue el más caluroso en todo el mundo y si no cambia la situación el grado centigrado que fue sumado a la temperatura de la tierra poderá seguir aumentando hasta llegar a un punto de tensión, en el cual la temperatura se disparará y tendremos serios problemas, como la extinción de los icebergs, más sequía mundial, posiblemente la extinción de poblaciones marítimas o costeras, por el aumento del agua oceánica debido al descongelamiento de los polos.
    Esto no puede cambiar, pero podemos retrasar la destrucción de nuestro planeta con medidas, como menor emisión de gases nocivos, más reciclaje, evitar el uso excesivo de agua para las necesidades individuales... y un montón de medidas más.

    ResponderEliminar